Informace o pracovním místě
Vaším úkolem bude:
- pečlivá administrativní evidence v interním systému jednotlivých případů a typů hlášení poruch a monitorování průběhu řešení poruch výtahů a eskalátorů
- přijímat hovory od zákazníků ohledně poruch výtahů a eskalátorů (telefonická pomoc lidem uvězněným ve výtahu či při poruše výtahů a eskalátorů)
- komunikovat se servisními techniky o poruchách a zpětně informovat zákazníky o průběhu odstraňování poruchy
- mít možnost odpracovat cca 3 dny v týdnu
- znalost práce na PC na uživatelské úrovni
- perfektní znalost českého jazyka, základní komunikativní znalost AJ nutná
- projev bez vad řeči
- dochvilnost a spolehlivost
- nutný smysl pro humor - kolegové jsou srandisti :)
Zaškolování prvních 10-15 směn probíhá v pracovní dny v rámci ranních směn (odpolední a víkendy až po zvládnutí samostatné práce).
- spolupráce na DPP, po zaškolení a domluvě možnost DPČ
- odměna 145 Kč/h čistého
- směny jsou plánovány vždy předem, jdou upravit podle studia či koníčků
- po zaškolení možnost Multisport karty
- bezvadný kolektiv, do kterého když patříte, zažijete spoustu zábavy i mimo pracovní prostředí
- práce v kanceláři na Praze 5 - Smíchov
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 175 - 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 5 |