Informace o pracovním místě
Pokud jsi nadšený/á pro HR a máš zkušenost s HR administrativou, tak hledáme právě tebe! Práce máme hodně a rády se o ni podělíme. :-)
S čím potřebujeme pomoci?
- Administrativa spojená s agendou rozvoje, náboru, on-boardingu apod.
- Kompletní zastřešení agendy brigádníků vč. uzavírání/ukončování/dodatkování smluv, zpracovávání docházky a podkladů pro mzdy – DPP, DPČ).
- Agenda spojená se srážkami ze mzdy za doprovodné karty zaměstnanců.
- Zpracovávání HR reportů, organizační struktury atd.
- Pomoc s přípravou pracovně-právní dokumentace.
- Spolupráce s ostatními odděleními a péče o naše zaměstnance.
- Celková podpora HR týmu dle potřeby, vč. různých ad hoc HR úkolů.
Jak si tě představujeme?
- Máš již předchozí zkušenosti s HR administrativou.
- Ovládáš alespoň v základech zákoník práce.
- Orientuješ se v trendech HR, máš o HR zájem a chceš se v tomto oboru neustále rozvíjet a vzdělávat.
- Máš příjemné, vstřícné profesionální vystupování. Jsi diskrétní a prozaměstnanecky oriantovaný/á. Jsi pečlivý/á, svědomitá/ý, zodpovědný/á, pracovitý/á a umíš si prioritizovat práci.
Co tě u nás čeká?
- Super tým, příjemné pracovní prostředí, otevřená uvolněná atmosféra, kde se vzájemně podporujeme a kde se hodně nasměješ. (Smích prý prodlužuje život) ????
- Počítač a telefon, vč. neomezeného volání, SMS + 10 GB internet.
- Práce na 15-20 hodin týdně s flexibilním rozvržením pracovní doby. (DPP/DPČ/IČO)
- MultiSportku, aby si mohl/a sportovat a relaxovat každý den.
- Občerstvení na pracovišti – jíme rádi a někdy i zdravě.
- Školení, která podpoří tvůj profesní i osobní rozvoj.
- Teambuildingy, dny zdraví, společné akce
- Prostor pro realizaci vlastních nápadů a možnost spolupracovat s klíčových projektech.