Informace o pracovním místě
Tým recepčních v Partners hledá k sobě do týmu další milou kolegyni, pozitivní a usměvavou osobu, která bude práce u nás bavit!
Popis pozice :
• Vedení a koordinace práce kanceláře
• Zajištění chodu recepce
• Příprava schůzek, zajišťování a organizace školení
• Práce s dokumenty ve Wordu, jejich formátování, archivace a evidence
• Administrativní činnost (evidence a archivace firemní pošty)
• Spolupráce v rámci oddělení a celé společnosti.
Pozice je vhodná i pro studenty, kteří chtějí nastartovat kariéru a zjistit jak to funguje ve velké společnosti. Nebo pro někoho, kdo hledá zkrácený úvazek. Směny si řídíte s dalšími kolegyněmi z recepce, zcela na vás dle školy, či možností.
Koho hledáme do týmu?
• Min. SŠ vzdělání
• Běžnou znalost MS Office (Excel, Outlook)
• Příjemné vystupování
• Dobré komunikační dovednosti
• Ochota ke spolupráci a flexibilitu - úvazek 2-3 dny v týdnu.
• Práci v moderních kancelářích na Chodově
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Směny si řídíte dle svých možností - 3-4 dny nebo dle domluvy
• Příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu
• Zaměstnanecké benefity – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, Multisportkartu …
• Obědy zdarma každou středu přímo na pracovišti