Informace o pracovním místě
Jsme česká rodinná společnost působící v oboru recepčních služeb od roku 2005.
Řídíme se heslem Recepce není vrátnice a proto naše služby patří mezi nejkvalitnější na trhu.
Co bude vaším úkolem:
- komunikace s návštěvníky recepce, s kurýry, dodavateli a zaměstnanci banky
- pomůžete s orientací návštěvníků
- evidence návštěv a návštěvnických karet, přebírání zásilek, vyřizování vzkazů
- administrativní zajištění chodu recepce
- ideálně studentka VŠ s časovými možnostmi od Po - Pá minimálně 3-4 dny v týdnu
- příjemné a kultivované vystupování
- reprezentativní vzhled a smysl pro styl
- zodpovědnou, samostatnou, spolehlivou a dochvilnou osobnost
- komunikativní osobnost
- perfektní znalost českého jazyka
- základní znalost anglického jazyka
Požadavek na časové možnosti:
- nejlépe mít možnost odpracovat minimálně 3-4 celé dny v týdnu
- směny se vytváří dle rozpisu, který je možné si přizpůsobit časovým možnostem, studiu apod., a který se plánuje na měsíc dopředu (např. ranní 7:00 - 13:00, odpolední 13:00 - 19:00, 15:00 - 19:00, celodenní 7:00 - 19:00 a spoustu dalších směn).
- nelze odchodit jen ranní nebo odpolední směny.
- odměna 145 Kč čistého/hodina (po uplatnění slevy na dani)
- pravidelnou seriózní a dlouhodobou brigádu
- práce ve dvoučlenném týmu se zkušenou kolegyní
- mladý a přátelský tým
- možnost plánovat si směny dopředu a přizpůsobit si práci studiu nebo jiným aktivitám
- pracoviště Praha 4 - Budějovická
- po zaškolení možnost Multisport karty