Informace o pracovním místě
Co bude vaším úkolem:
- komunikace s návštěvníky recepce, s kurýry, dodavateli a zaměstnanci banky
- pomůžete s orientací návštěvníků
- evidence návštěv a návštěvnických karet, přebírání zásilek, vyřizování vzkazů
- administrativní zajištění chodu recepce
- ideálně studentka VŠ s časovými možnostmi od Po - Pá minimálně 2-3 dny v týdnu
- příjemné a kultivované vystupování
- reprezentativní vzhled a smysl pro styl
- zodpovědnou, samostatnou, spolehlivou a dochvilnou osobnost
- komunikativní osobnost
- perfektní komunikace v českém jazyce
- základní znalost anglického jazyka
Požadavek na časové možnosti:
- nejlépe mít možnost odpracovat minimálně 2 celé dny v týdnu
- směny se vytváří dle rozpisu, který je možné si přizpůsobit časovým možnostem, studiu apod., a který se plánuje na měsíc dopředu (např. ranní 7:00 - 13:00, odpolední 13:00 - 19:00, 15:00 - 19:00, celodenní 7:00 - 19:00 a spoustu dalších směn)
- odměna 125 - 150 Kč čistého/hodina (po uplatnění slevy na dani)
- pravidelnou seriózní a dlouhodobou brigádu
- práce ve dvoučlenném týmu se zkušenou kolegyní
- mladý a přátelský tým
- možnost plánovat si směny dopředu a přizpůsobit si práci studiu nebo jiným aktivitám
- pracoviště Praha 4 - Budějovická
- po zaškolení možnost Multisport karty
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 125 - 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 4 |