Informace o pracovním místě
Pro našeho zákazníka na Praze 4 - Krč hledáme brigádníka na pozici Office manager pro krátkodobou výpomoc. Možná dlouhodobá spolupráce s naší společností.
Co budete mít na starosti?
* Zajistíte chod recepce a celé kanceláře (cca 30 osob).
* Ujmete se návštěv, nasměrujete je, usadíte, nabídnete občerstvení.
* Budete dohlížet na úklid recepce, kanceláře, kuchyňky.
* Budete spravovat objednávky kancelářský potřeb.
* Při organizování různých akcí pomůžete, s čím bude potřeba.
Jak si Vás představujeme?
* Máte dokončené SŠ vzdělání.
* Domluvíte se anglicky - budete pracovat v mezinárodním prostředí.
* Dobře si rozumíte s excelem - častá práce s tabulkami, filtrování, jednoduché funkce, formátování, grafy.
* Pracujete pečlivě, budeme se na Vás moci spolehnout.
* Baví vás komunikovat s lidmi - každodenní kontakt s návštěvami a poskytování podpory kolegům.
Co Vám nabízíme?
* Mzdu 220 Kč/hodina.
* Krátkodobou brigádu po dobu vykrytí nemocenské - nástup ještě tento týden.
* Možnost i dlouhodobé spolupráce s naší společností - smlouva na DPP.