Informace o pracovním místě
Výpomoc v rámci chodu recepce, tedy objednávání a přijímání klientů, administrativní práce na PC.
Nástup možný ihned.
Požadujeme
Požadujeme aktivní znalost AJ, dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemný vzhled a vystupování, pečlivost a smysl pro detail, dochvilnost a vstřícnost.
Každá směna začíná ve všední den ve 12:00 a její délka závisí na domluvě. Směny plánujeme vždy cca 14 dní dopředu.
Nabízíme
Nabízíme práci s cizojazyčnou klientelou v zajímavém prostředí a přátelském kolektivu.
Možná i dlouhodobá spolupráce.
TermínNástup: | 01.10.2018 - 02.09.2019 |
Mzda: | 100 - 130 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, OSVČ |
Lokalita: | Praha 4 |
ID inzerátu: 3010416 Vloženo: 26.09.2018