Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka HR. Hledáme šikovného člověka, který je schopný samostatného uvažování, vyhovuje mu různorodá práce, dynamické tempo a naplňuje ho práce v malé rodinné firmě.
Upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci.
Náplň práce:
• samostatná práce na zadaných úkolech (příprava a kompletace dokumentů, e-mailová i telefonická komunikace se zaměstnanci, kontrola správnosti údajů a jejich zadávání do systému)
• komunikace a spolupráce s kolegy ve finančním oddělení
• spolupráce na zefektivňování procesů
• funguje samostatně, ale zároveň dokáže spolupracovat s ostatními
• umí pracovat s Excelem či Google Sheets, bez toho by to také nešlo
• má zájem o personalistiku a nábor, či už na podobné pozici pracoval
• cit pro detail a myšlení v souvislostech jsou mu také vlastní
• láká ho různorodá náplň práce a neformální atmosféra
• má zájem o dlouhodobou spolupráci
• zaměstnání na zkrácený úvazek (DPP)
• mzdu až 166 Kč/hod dále dle dohody
• po zaučení možnost práce i z domova
• příjemný, mladý a sehraný kolektiv
• prostor pro realizaci vlastních nápadů
• různorodou náplň práce
• kanceláře se skvělou dopravní dostupností
• kvalitní kávu a čerstvé ovoce na pracovišti
Pokud Vás naše nabídka zaujala, budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis a se domluvíme na osobní schůzce.
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 166 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 3 |