Informace o pracovním místě
Jste maminka, která hledá práci s flexibilní pracovní dobou a možností vyvážit rodinný a pracovní život? Nebo hledáte možnost, jak se vrátit na trh práce? Oceníte společnost, kde je příjemné prostředí a flexibilita? Pokud ano, možná hledáme právě Vás! ????
Co budete mít na starost?
Zodpovědnost za skenování, skartaci a archivaci dokumentů
Budete mít na starosti pečlivé zpracování dokumentace – od skenování důležitých smluv a faktur, přes bezpečnou skartaci nepotřebných materiálů, až po přehlednou archivaci, díky které se v papírech neztratíme ani po letech.
Zpětné zpracování a organizování administrativy
Pomůžete nám mít naší administrativu v pořádku. Budete třídit a organizovat starší dokumenty, doplňovat chybějící podklady a systematicky je ukládat. Díky vám budeme mít vždy přehled a vše po ruce – a to je k nezaplacení.
Občasná drobná administrativa jako odesílání smluv nebo zajištění podpisu
Někdy bude potřeba dojít na poštu, připravit obálku k odeslání, nebo zajistit podpis u konkrétní osoby. Jsou to malé, ale důležité úkoly, které drží firmu v chodu a ulehčují ostatním práci.
Uvádění a péče o návštěvy
• Znalost práce na počítači (Word, Excel, Outlook)
• Flexibilitu a ochotu zůstat v práci o něco déle, když bude potřeba
(občasná návštěva majitele, odbavení)
• Aktivní přístup a samostatnost (např. vyřízení administrativy bez
zbytečných prodlev)
• Pozitivní přístup a schopnost zachovat klid i v nečekaných situacích –
úsměv a nadhled vítány.
• Dojezd do 30 minut od Prahy 10 (čím blíže, tím lépe)
• Flexibilní pracovní doba – pracovní dny úterý, středa a čtvrtek od
8:00 do 15:00, případně dle domluvy
• Přátelské a neformální pracovní prostředí, kde každý týmový člen je
důležitý
• Možnost práce na zkrácený úvazek, která skvěle doplňuje rodinný
život
• Férové a stabilní ohodnocení, které respektuje Vaši práci a čas
Kde budete pracovat?
• Měsíční plat 17.000-25.000,-Kč čistého
Místo výkonu práce: ARMONTIS BeSt s.r.o.
U trati 44a, Praha 10, 100 00