Informace o pracovním místě
Pracovní náplň:
Kontakt s nově příchozími, podání info, odeslání na příslušné pracoviště v budově.
Sledování kamerového systému na bráně, otvírání a uzamykání domu, kontrola před odchodem.
Dohled na kontrolkami systému elektronické požární signalizace a zabezpečovacího systému.
Třídění pošty, přepojování telefonů, podávání info pacientům a jiným návštěvníkům budovy.
Orientace v budově.
Časový rozvrh:
Provoz budovy pondělí – pátek 6,45 -22,00 hod., řešené jako dvě 8hod. směny, pro zástupy většinou odpolední.
Komunikativní, příjemná osoba s ochotou komunikovat s lidmi, schopná řešit některé i nestandardní nebo nenadálé situace v případě, že v tu chvíli nebude přítomen provozní pracovník. Uživatelská znalost PC, obsluha telefonů…
Pracovní úvazek: směny na DPP na zavolání, zástupy za dovolenou, nemoc
Hodinová sazba: 120,- Kč/hodinu. Mzda se udává jako „hrubá“.