Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme Front Office Assisstanta neboli Opero multi-recepční :)
Hledáme do týmu člověka, který si přeje být součástí dynamického, rozvíjejícího se prostředí plných příležitostí a pozitivně naladěných profesionálů. Ideální pro studenty.
Jaká bude tvá náplň práce?
- komunikace s klienty (osobně, mailem, telefonicky)
- správa obchodní korespondence
- vyřizování poptávek zasedacích místností, správa rezervací a zajištění hladkého - průběhu v době jednání klientů
- komunikace s interní kavárnou a zajištění objednávek klientů
- výpomoc při společenských akcích Opera
- komunikace napříč komunitou (jak uvnitř našeho týmu tak se členy Opera a klienty)
- ad-hoc úkoly týkající se administrativy, produkce k eventům, social media a
spousta dalšího
- požadujeme ideálně 3 směny týdně (3x půlden, ranní - odpolední i večerní
hodiny dle otevirací doby Opera)
- samostatnost, organizovanost a schopnost prioritizovat
- komunikativnost a proklientský přístup
- angličtina je must - na komunikativní úrovni (min. B1)
- odolnost vůči stresu - klidnou hlavu budeš v hektických dnech potřebovat
- schopnost vidět "big picture" a nejen jednotlivé procesy samostatně
- být týmový - bez toho to u nás nejde :)
Práci v mladém a přátelském kolektivu (na tom si zakládáme! :)) v centru Prahy
- Part time s pružnou pracovní dobou
- dlouhodobou spolupráci a možnost růstu (pokud budeš chtít ;))
- zajímají-li Tě eventy a všechno okolo nich, můžeš stát i jejich součástí
- volný přístup na nejrůznější akce, které se konají (nejen) v Operu
- využívání prostor Opera zdarma pro vlastní projekty, studium atd.