Informace o pracovním místě
Co bude vaším úkolem:
- komunikace se zaměstnanci v českém i anglickém jazyce
- vítání návštěv, zaměstnanců, klientů a kurýrů
- telefonická, emailová a osobní komunikace v ČJ i v AJ
- agenda pošty
- správa recepce a zasedacích místností, administrativní úkoly pro společnost (podpora Back office)
- objednávky občerstvení a jejich servírování
- reporting
- objednávky kancelářských potřeb, zásob
- a další ad hoc pomoc
- mít čas 2-3 celé dny v pracovním týdnu v čase 8:00 - 17:30
- perfektní písemná i ústní komunikace v anglickém jazyce podmínkou, německý jazyk vítán
- ideálně studentka kombinovaného či dálkového studia, či jako doplněk k méně náročnému studiu
- příjemné a kultivované vystupování
- zodpovědnou, samostatnou, spolehlivou a dochvilnou osobnost s organizačními schopnostmi
- práce ve všední dny v čase 8:00 - 17:30
- dlouhodobou a seriózní spolupráci na pracovní úvazek DPP
- odměna 180 Kč/hod. čistého (po uplatnění slevy na dani)
- nástup od října
- práce v mladém a velmi přátelském kolektivu
- zaškolení a zaučení ve významné společnosti (skvělá zkušenost do životopisu)
- pracoviště Praha 1 - Náměstí Republiky
- možnost plánovat si směny dopředu a přizpůsobit si práci studiu nebo jiným aktivitám
- po zaškolení možnost Multisport karty