Informace o pracovním místě
Skvělá příležitost pro organizačně schopného člověka, který si umí naplánovat priority, je důsledný, týmový a pečlivý. Vše zvládá s úsměvem na tváři a nehroutí se, když věci nejdou jak si plánoval.
Náplní práce bude běžná administrativa jako správa pošty a její rozdělování a to jak v písemné, tak elektronické formě. Být pravou rukou kolegům při shánění informací na ostatních podřízených orgánech i po internetu. Péče o hladký chod kuchyňky. Zajištění chodu akcí od rezervace zasedací místnosti, přes pozvánky a zajištění občerstvení. Uvádění a vyprovázení hostů. Apod..
-ukončené SS vzdělání s maturitou
-práce s MS Office a ochotu se naučit programy potřebné pro práci
-slušné vystupování a dobrý mluvený i psaný projev
-důslednost a dotahování věcí do konce
-přesvědčovací schopnost (když se kolegové nedodají podklady, přesto je přinutit ;) )
-organizační smysl
-neustálé udržování kávovaru v provozu pro zachování dobré hladiny kofeinu zbylých 9 kolegů
-ochotu zůstat přesčas, pokud je to potřeba (dny otevřených dvěří apod.)
-práci v prima týmu dobře naladěných kolegů z odboru komunikace
-možnost dostat se k zajímavým projektům, které lze procesovat, rozvíjet, či přinášet nápady a zlepšení
-plat v platové třídě 9 se stupněm dle praxe, klouzavá prac. doba min. 9:00-15:00
-měsíční osobní ohodnocení a čtvrtletní odměny
-25 dní dovolené a 5 sick days při HPP
-v případě potřeby Homeoffice
-práci v centru Prahy
-bufet a kantýna v místě pracoviště