Informace o pracovním místě
Do našeho Business Hubu Opero hledáme do týmu posily na pozici Front Office Assisstanta neboli multi-recepční. Hledáme člověka, který si přeje být součástí dynamického, rozvíjejícího se prostředí plných příležitostí a pozitivně naladěných profesionálů. Ideální pro studenty.
Jaká bude Tvá náplň práce?
- komunikace s klienty (osobně, mailem, telefonicky)
- nejrůznější administrativní činnosti - správa obchodní korespondence, práce s
pokladnou
- vyřizování poptávek zasedacích místností, správa rezervací a zajištění hladkého
průběhu v době jednání klientů
- komunikace s interní kavárnou a zajištění objednávek klientů
- výpomoc při společenských akcích Opera
- komunikace napříč komunitou (jak uvnitř našeho týmu tak se členy Opera a
klienty)
- ad-hoc úkoly týkající se administrativy, produkce k eventům, social media a
spousta dalšího
- samostatnost, organizovanost a schopnost prioritizovat
- komunikativnost a proklientský přístup
- angličtina na komunikativní úrovni (min. B1)
- odolnost vůči stresu - klidnou hlavu budeš v hektických dnech potřebovat
- schopnost vidět "big picture" a nejen jednotlivé procesy samostatně
- být týmový hráč je MUST
- práci v mladém a přátelském kolektivu (na tom si zakládáme! :)) v centru Prahy
- part time s pružnou pracovní dobou
- dlouhodobou spolupráci a možnost růstu (pokud budeš chtít ;))
- zajímají-li Tě eventy a všechno okolo nich, můžeš stát i jejich součástí
- využívání prostor Opera zdarma pro vlastní projekty, studium atd.
- slevu v naší kavárně
- volný přístup na nejrůznější akce, které se konají (nejen) v Operu
Zaujalo Tě to a láká Tě Opero?
Pošli nám své CV, pár slov o sobě a těšíme se na setkání!