Informace o pracovním místě
Co vás na této pozici čeká a nemine?
Zajištění chodu recepce (vítání návštěv, správa zasedacích místností, zajištění telefonické a e-mailové komunikace,...)
Agenda firemní pošty
Zajištění občerstvení na interní meetingy
Zajištění letenek, ubytování a cestovního pojištění pro naše kolegy
Správa datové schránky
Pomoc při organizaci větších interních událostí (např. tiskové konference)
Komunikace se správou budovy a vybranými úřady
Scanování a ukládání dokumentů
Na tuto pozici se hodíte pokud..
..jste milá, spolehlivá a společenská osoba.
..chcete chodit do práce s úsměvem.
..máte profesionální vystupování a dobré komunikační schopnosti.
..zvládnete drobnou komunikaci v anglickém jazyce (min. úroveň B1).
..jste např. student/ka vysoké školy a hledáte dlouhodobou brigádu.
..jste časově flexibilní a můžete nám nabídnout spolupráci na minimálně 15 hodin týdně (naše recepce má provoz v čase 8:30 - 16:30).
Co Vám za Vaši práci můžeme nabídnout?
možnost plánovat si směny (v pracovní dny mezi 8:30 - 16:30) podle svých potřeb a možností (budete se vykrývat s druhým brigádníkem),
dlouhodobou možnost brigády s motivačním finančím ohodnocením,
zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu v oblasti personálních agentur,
příjemné a moderní pracovní prostředí na centrále naší společnosti v centru Prahy ve Florentinu (metro B – Náměstí Republiky, metro C – Florenc),
možnost získat zkušenosti z personální agentury (pokud tíhnete k oblasti HR, tak tato brigáda pro vás může být skvělým odrazovým můstkem),
přátelskou firemní kulturu,
služební notebook a telefon i pro soukromé účely,
nástup možný ihned případně dohodou.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENYNaše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.