Informace o pracovním místě
- Vedení agendy knihovny pro lektory (výpůjčky, vracení knih, objednávky) - Komunikace s lektory v administrativních záležitostech - Zastupování na recepci - Práce s daty v interním informačním systému - Příprava pokladů na výuku a semináře - Skenování, kopírování, třídění dokladů, zakládání - Zajišťování nákupu nových učebnic - Podpora ostatních oddělení jazykové školy
- Pokrýt ideálně pracovní dobu recepce a knihovny PO - ČT 14,00-18,00, zejména ÚT a ČT + možnost docházet na několik hodin týdně mimo tuto dobu - Dobré počítačové znalosti - Komunikativní znalost AJ (denní komunikace a psaní emailů v AJ) - Spolehlivost, dochvilnost, komunikativnost - Ochotu učit se novým věcem a vstřícnost - Dlouhodobou spolupráci, min. na jeden rok - Nástup: ihned
- Zajímavou a kreativní práci v mladém kolektivu - Prostředí moderní, úspěšné a stabilní firmy - Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy - Prostor pro vlastní iniciativu - Aktivní využití angličtiny - Dlouhodobou spolupráci - Práci na 12-20 hod týdně dle aktuální potřeby - Smlouvu na DPP
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Lokalita: | Praha 1 |