Informace o pracovním místě
Na dlouhodobější spolupráci hledáme koordinátorku či koordinátora do hostesingové agentury s nástupem v nejbližší době.
Náplň práce: komunikace s hosteskami, obsazování akcí, koordinace, péče o šatnu, přijímání a registrace nových brigádníků, administrativa.
Rozsah práce: cca 20 h/týdně dle rozsahu akcí (součástí jsou i víkendy), kancelář se nachází v centru Prahy.
Pokud vás nabídka zaujala, pošlete nám zprávu, proč byste s námi chtěli spolupracovat a přiložte životopis. Vybrané zájemce zkontaktujeme a povíme si více na osobním pohovoru.
Požadavky: organizační a administrativní schopnosti, flexibilní časové možnosti, smysl pro detail, komunikativnost, zvládání timingu, nebýt stresař (nutné pro práci s lidmi), originalita (rádi realizujeme nové nápady).
Nabízíme zkušenost v oblasti HR, administrativy a marketingu. Možnost rozšíření spolupráce v budoucnu v případě oboustranné spokojenosti.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>