Informace o pracovním místě
• zajištění bezproblémového chodu recepce
• administrativní podpora společnosti (evidence pošty, archivace dokumentů, přepojování hovorů...)
• proaktivní podpora zaměstnanců společnosti a návštěv
• zajišťování občerstvení
• zodpovědnost za facility management (vstupní karty, parkování, komunikace se správou budovy...)
• min. dokončené SŠ vzdělání
• komunikativní znalost angličtiny
• výborné komunikační dovednosti
• spolehlivost, samostatnost a týmový duch
• zákaznické zaměření a příjemné vystupování
• stabilní zázemí úspěšné společnosti, která je hlavním hráčem na trhu ve svém oboru
• perspektivní a různorodou práci v atraktivním a stále se rozvíjejícím oboru
• možnost podílet se image společnosti
• příjemné a moderní pracoviště v centru Prahy - Florentinum (Florenc)
• relax centrum na pracovišti - stolní fotbal, šipky, billiard
• občerstvení na pracovišti
• odpovídající mzdové ohodnocení
• nástup ihned
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 100 - 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, MD |
Lokalita: | Praha 1 |