Informace o pracovním místě
Náplní tvé práce bude péče o hosty, kteří se ubytují v našem hotelu. Na starosti budeš mít jejich pohodlí od check-inu, po check-out. (Tzn. vřelé přivítání hostů při jejich příjezdu, rychlé a efektivní zpracování check-in a check-out procedur, poskytování klíčových informací o hotelu a službách, profesionální řešení jakýchkoliv požadavků či stížností a pod.)
Recepce je vstupní branou do hotelu, komunikace a přátelský přístup je u nás důležitý. Hledáme do týmu někoho, na koho je spoleh, komu bude záležet na spokojenosti hostů.
Telefonická i mailová komunikace nejen s hosty, ale napříč celým hotelem. Využiješ tedy případné znalosti officů na denní bázi.
Budeš pracovat s hotovostí, vystavování účtů za pobyt hostů bude tvůj denní chléb.
Naši hosté pochází z různých koutů světa, aktivní angličtinu tedy využiješ opravdu denně. Znalost češtiny je základ, ale další jazyky u nás určitě upotřebíš.
Ukončené SŠ vzdělání (noční směny, hmotná odpovědnost).
Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Znalost českého a anglického jazyka v mluvené i písemné formě
Schopnost práce s počítačem (MS Office, rezervační systémy)
Ochotu pracovat na směny (denní, noční)
Spolehlivost, samostatnost, pečlivost a hlavně časovou flexibilitu
Týmového ducha a proklientský přístup
Z klasických benefitů nabízíme následující:
Stravování v naší kantýně za symbolickou cenu
Zaměstnanecká sleva v našich partnerských hotelech po celém světě
Volný vstup do fitka
Parkování pro zaměstnance zcela zdarma
Příležitost se dál rozvíjet díky interním školením a tréninkům