Informace o pracovním místě
• Kompletní správa inzertních portálů
• Zadávání dat v interních systémech
• Personální marketing na sociálních mediích
• Komunikace s konzultanty na denní bázi
• Zkušenosti v oblasti HR nebo administrativě výhodou
• Pozitivní a přátelský přístup a schopnost samostatné práce
• Silné komunikační dovednosti
• Výhodou je dobrá orientace v sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest atd.)
• Znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
• Anglický nebo německý jazyk výhodou
• Možnost komplexního zaučení - příležitost pro učenlivé absolventy
• Budete pracovat v přátelském kolektivu v rámci české poradenské společnosti, která sídlí přímo v centru Pardubic
• Flexibilní pracovní doba, po zapracování možnost využití home-office
• Motivační finanční ohodnocení 100Kč/hod,
• Možnost seberealizace a profesní rozvoj
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 90 - 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Pardubice |