Informace o pracovním místě
Do našeho týmu v Ostravě právě hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Administrativní výpomoc.
Rozsah práce na této pozici můžeme nabídnout na 1-2 dny v týdnu, část v kanceláři a menší část může být formou home office. Konkrétní fungování ale nastavíme po vzájemné domluvě.
Co tě na pozici čeká?
Tvou hlavní náplní práce by byla emailová a telefonická komunikace s uchazeči, kontrola dokumentů a administrativa spojená s realizací inventur – především kontrola docházek.
Co u nás budeš potřebovat?
Určitě se neobejdeš bez uživatelské znalosti MS Office, ale nejvíce u tebe oceníme komunikativnost, vstřícnost a pečlivost :)
Co ti můžeme nabídnout?
• ohodnocení 135 -150 Kč/hod (hrubá mzda)
• možnost dlouhodobé spolupráce na dohodu o pracovní činnosti
• práci v přátelské atmosféře
• dobrou kávu a čaj v neomezeném množství :-)
Pokud tě nabídka zaujala, budeme se těšit na tvůj životopis. Vybrané zájemce budeme kontaktovat telefonicky s pozvánkou na krátký pohovor.