Informace o pracovním místě
Hledáme šikovného a pečlivého člověka, který nám pomůže nejen s administrativními úkoly, na které už sám management nestačí, ale i běžným chodem v kanceláři. Za poslední roky jsme se pořádně rozrostli a proto hledáme kolegu, který se na novou židli posadí vedle nás.
Vhodné např. pro maminky na mateřské dovolené apod. Jednoduše pro kohokoliv kdo má každý den 4 hodiny a chce je věnovat něčemu užitečnému. Výhodou je bydliště v Porubě, kde máme kanceláře - pro snadné dojíždění a zkušenosti s administrativou.
Hlavní náplní práce bude:
- Postarat se o potřeby zaměstnanců = být každý den u nás v kanceláři
- Pomoc s personalistikou
- Běžné administrativní úkoly - skenování smluv, archivace dokumentů,...
- Zajistit drobné nákupy kancelářských potřeb apod. - podmínka vlastnit řidičák a auto.
- Příprava prostor pro pohovory, schůzky s klienty
Co musíš mít v krvi:
- Spolehlivý a pečlivý přístup k práci.
- Kamarádskou povahu. Jsme malá firma, na drby a dusno nehrajeme.
- Slušné slovní i písemné vyjadřování.
- Důvěryhodnost, samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
- Selský rozum. Na ten v AVE Softu spoléháme nejvíc.
Možnost pracovat každý den v týdnu 4 hodiny, ideálně dopoledne.
Jak tě za práci odměníme?
- Zatraceně skvělým týmem, který za sebou vždy stojí.
- Otevřeností a špičkovou firemní kulturou.
- Přístupem ke vzdělávání a zvyšováním kvalifikace.
- Mzdou odpovídající zkušenostem.
Líbí? Tak neváhej a pošli nám životopis ;)