Informace o pracovním místě
Hledáme šikovného kolegu, který se nebojí komunikovat s lidmi, má prozákaznický přístup a zdravý selský rozum. Zkrátka brigádníka, který nám pomůže na oddělení péče o zákazníky, reklamací a servisu.
Náplň práce
Příjem reklamací na prodejně
Komplexní vyřízení reklamací
Komunikace se zákazníkem a servisem
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Tvoje práce bude především různorodá. Někdy budeš řešit reklamace či servis hodinek, takže budeš komunikovat se zákazníkem (ať už osobně, přes e-mail nebo telefonicky), s autorizovanými servisy a hledat způsob, jak zákazníkovi co nejvíce pomoct.
Jindy tě čeká výpomoc na našem oddělení Péče o zákazníky, kde budeš odpovídat na dotazy ohledně objednávky a třeba i radit s výběrem hodinek. Nemusíš se bát, že o procesu reklamací či o hodinkách zatím nic nevíš. Pokud jsi šikovný, rychle se to naučíš a my ti se vším pomůžeme.
Požadavky
(1) Výborné komunikační dovednosti
Tvé vyjadřovací schopnosti musí být na výborné úrovni, abys dokázal zákazníkům poradit a zodpovědět dotazy. Musíš jim profesionálně, ale současně lidsky vysvětlit, jaká je například na hodinkách závada, jak bude probíhat celý proces reklamace či opravy, případně se domluvit na postupu, který jim bude nejvíce vyhovovat. Současně budeš radit zákazníkům při výběru hodinek např. přes telefon či e-mail. Čekáme proto dobrou úroveň psaného i mluveného projevu.
(2) Empatie a prozákaznický přístup
Opravy či reklamace nikdo z nás neřeší rád. A stejně tak je někdy těžké porozumět problémům druhých třeba jen přes telefon. Pro nás je ale důležité, abys zákazníkům skutečně naslouchal a snažil se pro ně najít v každé situaci to nejlepší řešení. Chce to velkou dávku empatie a také individuálního přístupu. Přestože se od tebe bude očekávat profesionalita, základem bude vždycky lidský přístup.
Jak často tě budeme potřebovat
Máme práci klidně na 5 dní v týdnu, minimálně tě ale budeme potřebovat alespoň 3 dny v týdnu, a to převážně na odpolední směny 9:30–18 hod. Pracovní dny (Po–So) si můžeš vybrat podle toho, jak ti to vyhovuje.
Zaujalo tě to?
Pomocí formuláře níže se můžeš přihlásit do výběrového řízení. Určitě nám podrobněji popiš (1) proč si myslíš, že se na tuto práci hodíš, (2) jaké máš dosavadní pracovní zkušenosti a (3) které dny a jaký čas by ti brigáda vyhovovala.
Základní parametry nabízené práce
Název pozice: Specialista reklamačního oddělení (brigáda)
Pracovní vztah: brigáda
Nástup: Ihned
Mzda: 130Kč/hod.
Místo výkonu práce: Sirotčí 10, Ostrava-Vítkovice
Pracovní doba: Odpolední směny 9:30 -18:00 + soboty, nebo dle domluvy
Kontaktní osoba: Ing. Petra Obrusníková, DiS.,vedoucí provozní