Informace o pracovním místě
Do našeho týmu na pobočku v Opavě hledáme kolegu/kolegyni na pozici HR Assistant. Pokud máte zkušenosti z oblasti personalistiky, call centra nebo zákaznického servisu a chcete dále rozvíjet v zázemí předního hráče na trhu v oblasti personálně-poradenských služeb nebo se rádi vše naučíte, máme pro vás skvělý job!
Hledáme komunikativní a pro-klientsky orientovanou osobu se zájmem rozvíjet svou kariéru v oblasti personalistiky. Pokud jste to Vy, dejte nám o sobě vědět!
Náplň činností:
- nábor, prescreening kandidátů, pozvánky na pohovor
- telefonická a e-mailová komunikace
- administrativní činnosti, tisk, skartace
- zadávání dat do systému
- zkušenosti z personalistiky nebo zákaznického servisu velkou výhodou
- chuť rozvíjet se v oblasti personalistiky
- samostatný, pečlivý a zodpovědný přístup k práci
- komunikativní a proaktivní osobnost
- pro-klientsky nastaveného člověka
- organizačně zdatného kandidáta, který si umí efektivně plánovat svůj čas
- příležitost rozvíjet se v zázemí zkušeného týmu
- dlouhodobou brigádu na DPP, DPČ
- stabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmy
- spolupráci ve fajn partě, kde se tahá za jeden provaz
- intenzivní zaškolení
- nástup ihned nebo dohodou