Informace o pracovním místě
Jazykové a vzdělávací centrum FAKTUM Opava hledá
asistentku/asistenta pro administrativu a marketing (20-25 hodin/4 dny v týdnu)
vhodné jako brigáda nebo pro OSVČ
Jste aktivní, komunikativní a nebojíte se výzev?
Čekáme právě na Vás!
U nás se nudit nebudete!
Pracovní náplň
• telefonní, emailový i osobní kontakt se zákazníky
• zabezpečení bezproblémového chodu sekretariátu/recepce v dopoledních a odpoledních hodinách
• prezentace jazykových služeb na pobočce, ve firmách, na školách, propagačních akcích …
• marketing a propagace (např. aktualizace FB profilů a Instagramu, atp.)
• copywriting (tvorba reklamních a marketingových textů)
• administrativní servis
servis a péče pro nové a stávající klienty
zpracování objednávek učebních materiálů pro klienty a lektory
zpracování objednávek překladatelského a tlumočnického servisu
vyhledávání a zajišťování administrace pronájmu školicích prostor
vedení a inventarizace interní jazykové knihovny
distribuce propagačních materiálů
drobný nákup a prodej
• další úkoly podle aktuální potřeby centra
• minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitou, VŠ vzdělání výhodou
• výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem)
• příjemné vystupování a jednání, vstřícnost, reprezentativní vzhled
• flexibilitu, pečlivost, zodpovědnost, odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
• anglický jazyk na komunikativní úrovni
• organizační schopnosti, systematičnost, zodpovědnost, ochota učit se novým věcem, spolehlivost
• praxe alespoň jeden rok na obdobné pozici (i brigádně) výhodou
• řidičský průkaz výhodou
• zajímavou a samostatnou práci
• přátelskou atmosféru menšího pracovního týmu
• práci v centru Opavy
• možnost firemního vzdělávání zdarma
• odpovídající finanční ohodnocení
• služební mobilní telefon, stravenky
• nástup ihned