Informace o pracovním místě
Jsme Caster design. Experti na promyšlené využití prostoru. Navrhujeme a vyrábíme komplexní nábytkové vybavení interiérů na míru a unikátní patrové a zavěšené postele. Plníme našim klientům jejich sny o bydlení.
Nyní hledáme nového zodpovědného kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže s administrativou.
Co budete mít na starost:
- Objednávání materiálu u dodavatelů
- Evidence materiálu v interním CRM systému
- Archivace dokumentů, tvorba výrobních příkazů
Nástup: ihned
Místo výkonu: Liberec - Machnín
Co byste měl/a umět:
- Předchozí pracovní zkušenosti v administrativě
- Ovládat Excel a Wordem
- Pečlivost, preciznost, smysl pro detail a umět dotahovat věci do konce
- Vhodné pro maminky na mateřské či studenty
Co vám za to nabídneme:
- Příjemné a přátelské prostředí
- Flexibilní pracovní dobu dle domluvy
- Prostředí, kde jsou nové nápady více než vítány
- Odměnu 120–150 Kč/hodinu na DPP