Informace o pracovním místě
Jak práce na zákaznické lince SAZKAmobil vypadá?
Nejdřív ze všeho projdeš dvoudenním školením, to nejbližší je už 23.10.-24.10. od 8:00 - 16:00 (školení máš samozřejmě zaplacené).
Po školení tě čeká adaptace - vyřizování prvních příchozích hovorů - neboj, k ruce ti bude team leader nebo se můžeš obrátit na zkušenější kolegy, kteří ti vždy rádi pomohou.
Hovory se běžně točí kolem aktivace služeb, nastavení tarifu nebo telefonu.
Postupně budeš do hovorů zařazovat i doporučení a nabídku doplňkových služeb -či navýšení tarifu.
Věř nám, brzy se pak z tebe stane profík v zákaznické péči :) !
A když už budeš mít SAZKAmobil v malíku, můžeš si přibrat i další projekty a naučit se zase něco nového.
Co k práci potřebuješ?
aktivní a pozitivní přístup k práci
příjemný hlasový projev
dobrou znalost práce na počítači a ochotu učit se novým věcem
spolehlivost a časovou flexibilitu
možnost odpracovat alespoň 20 hodin za týden
Co ti za to nabízíme?
dlouhodobou stabilní brigádu s jistým výdělkem minimálně 120,- na hodinu plus bonusy dle tvojí šikovnosti
ohromné zkušenosti v komunikaci, které se ti do života opravdu hodí :)
příjemné kanceláře 3 minuty od vlakového a autobusového nádraží, naproti Futura s možností nákupů a občerstvení
přátelskou až rodinnou atmosféru
na výplatu díky aplikaci Advanto není třeba čekat až do výplatního termínu, ale část mzdy je možné si vybrat již po prvních odpracovaných směnách!
TermínNástup: | 23.10.2023 - 23.10.2024 |
Mzda: | 120 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 4 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, OSVČ, i od 15 let |
Lokalita: | Kolín |