Informace o pracovním místě
Ahoj, jsme Virtuell! Jsme tým mladých lidí, kteří jsou nadšený do moderních technologií a také virtuální reality. Specializujeme mimo jiné také na prezentaci nemovitostí ve VR, pomáháme tak developerským projektům s prezentací, fotíme nemovitosti všech druhý a létáme s drony. Sídlo máme v Českých Budějovicích a v Praze.
Aktuálně hledáme do našeho mladého týmu člověka, který by se staral o administrativu v kanceláři v Českých Budějovicích. Budeš se starat o to, aby vše bylo pečlivě zadokumentované a archivované. Budeš vyřizovat případné objednávky a zápůjčky, budeš se starat o obsah na našich sociálních sítích (IG, FB) nebo dělat drobné úpravy na webech, připravovat různé marketingové materiály a také se občas budeš starat o úklid v kanceláři.
Pracovní dobu si můžeš přizpůsobit a vše je víceméně o domluvě a nastavení.
Pokud budeš mít jakoukoliv otázku, neváhej nám napsat.
Požadujeme od tebe následující:
- Umíš ovládat počítač a rozumíte si :)
- Umíš řídit vůz skupiny B (není podmínkou)
- Umíš dobře česky a anglicky
- Příjemně vystupuješ, máš smysl pro detail a jsi precizní
- Umíš se přizpůsobit a jsi dochvilný/ná
- Umíš aspoň základně v programech PS a Lightroom
Co ti na oplátku můžeme nabídnout my?
- Možnost pracovat celoročně i při studiu
- Možnost práce z domova
- Dobré platové ohodnocení
- Zapůjčení firemní techniky
- Mobil a firemní tarif
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 110 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | České Budějovice |