Informace o pracovním místě
Hledáme do nového týmu koordinátora/ku akcí, která převezme otěže plánovaných akcí. Budeš mít kompletně na starosti řízení všech klientských i interních akcí. Hlavně svatby a maturitní plesy. Jiné firemní akce zatím neděláme. Ale i v budoucnu je zde tato možnost. Hledáme jak zkušené koordinátory, tak úplné začátečníky, které náš zkušenější kolega zaučí.
Co a kde budeš dělat:
Budeš pracovat v mladém kolektivu, obrovskou míru svobody, flexibilní pracovní dobu a přátelský přístup je samozřejmostí. Možnost postavit si vlastní tým od základu. Budeš vymýšlet a dohlížet na hladký průběh všech akcí včetně jejich následné koordinace v jejich den D. Vše musí proběhnout na jedničku. Ručíme klientům za nejlepší servis. Nejdůležitější je pro nás spolehlivost a umět si poradit v každé situaci . Občas se vyskytne na místě něco s čím se dopředu nepočítá a je nutné umět rychle chybu napravit.
Pošli nám pár informací o sobě + motivační dopis. A pokud jsi už nějakou akci organizoval/a, tak máš u nás plus!
Aktuálně hledáme někoho na před-domluvené akce. Po pár měsících spolupráce v případě oboustranné spokojenosti naši spolupráci rozšíříme. Pokud tě baví organizování akcí, miluješ komunikaci s lidmi a chceš lidem plnit jejich sny, tak jsi náš člověk!
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 130 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | České Budějovice |