Informace o pracovním místě
Mladá, dynamická firma, která má blízko k technologiím, sportu a zdravému životnímu stylu, rozšiřuje svůj tým a hledá posilu do pozice Asistent(ka) Brand Manager společnosti.
Podnikáme v organizování parkouru pro děti a mládež.
Popis práce:
Zákaznický servis
-Komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků (email, chatbot, telefonní komunikace)
-Publikování událostí na webu společnosti a správa dat v CRM
-Kontrola zaplacenosti událostí před začátkem akcí
-Vytváření smluv na zaměstnavatele a ostatní administrativa
-Koordinace a komunikace mezi zákaznickým servisem a účetnictvím
Koordinace parkourových aktivit
-Zajištění dohod se školami nebo sportovními zařízeními
-Komunikace s tělocvičnami, trenéry, účastníky akcí
Marketing/podpora prodeje
-Aktivní komunikace na sociálních sítích, distribuce propagačních materiálů
-Sledování konkurence a další průzkumy
-Příprava textů (copywriting) na sociální sítě, blog, newsletter, web
-Vyhledání nových příležitostí rozvoje společnosti (tělocvičny, trenéři)
-Příprava a vyhodnocení dotazníků
Dotace, příspěvky, firemní administrativa
-Monitoring dotačních titulů v rámci sportovních agentur nebo municipalit (příprava podkladů)
-Běžná administrativa společnosti (pošta, formuláře, dotazníky)
-Příprava různých sestav (reporting – xls soubory)
-Spolupráce na týmových projektech
Profesní předpoklady
Výborná počítačová gramotnost (Microsoft Office + Google aplikace)
Čeština – výborná znalost (vč. písemného projevu)
SŠ vzdělání s maturitou/ VŠ vzdělání
Zkušenosti s administrativou a zákaznickým servisem.
Osobnostní předpoklady
Spolehlivost, zodpovědnost a vlastní iniciativa, flexibilita
Výborné komunikační a organizační dovednosti
Chuť se neustále rozvíjet a vzdělávat (vysoké nároky na učení se novým věcem)
Smysl pro systematičnost a analytické schopnosti, pečlivost (zejména pro práci s daty)
Očekáváme plné nasazení, maximální spolehlivost, profesionalitu a zájem o rozvoj společnosti, dlouhodobá spolupráce.
Podmínkou je kvalitní internetové připojení
Nabízíme:
-Předpokládaná časová dotace: 4-6 hodin dle domluvy (flexibilní pracovní doba v závislosti na sezonalitě)
-Práce z domova (setkání v Praze 1x za měsíc dle situace)
-Práce na živnostenský list
-Možnost postupu v rámci společnosti (brand manažer)
-Odměna: dle dohody
Další informace:
-Nástup možný od 1.8.2022
-Pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis..
(bez těchto dokumentů, uchazeč nebude mít příležitost se účastnit prvního kola online pohovorů.
-Případné první kolo proběhne formou videohovoru Skype | Google Meet
-Informace o společnosti na webu Zohir a Facebook Zohir
Děkujeme. Zohir Team
TermínNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 160 - 250 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Celá ČR |