Informace o pracovním místě
Hledáte samostatnou pozici v administrativě, v rámci které byste měli možnost uplatnit své organizační schopnosti?
Komunikace v anglickém či německém jazyce pro Vás není problém? A vždy řešíte úkoly s úsměvem?
Tak neváhejte…
Staňte se pravou rukou manažerů společnosti a pracujte pro prestižní společnost poskytující tiskoviny do celé Evropy.
Čeká na Vás různorodá pracovní náplň, přátelský kolektiv a možnost dalšího rozvoje.
Předchozí zkušenosti nejsou pro nás až tak klíčové, chuť do práce ano! Vše Vás naučíme.
Náplň práce:
* vyřizování běžné administrativní agendy manažerů společnosti
* organizace prací a koordinace činností na sekretariátu ředitele společnosti
* zajištění společenského servisu pro návštěvy a hosty
* zajišťování propagačních materiálů a dárkových předmětů společnosti
* příprava služebních cest pro manažery společnosti (letenky, ubytování…)
* komunikace s návštěvami AJ/NJ, obchodní korespondence se zahraničními klienty
* archivace základních dokumentů společnosti
* min. SŠ s maturitou, preferujeme VŠ vzdělání
* praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti výhodou
* velmi dobrá znalost AJ nebo NJ, ideálně znalost obou jazyků
* výborné organizační schopnosti - chuť reprezentovat společnost a komunikovat dovnitř i ven
* výborná znalost práce na PC (zejména znalost programu Excel, Outlook)
* ŘP sk. B
* nástup ideálně IHNED, ale možné i DOHODOU
* finanční ohodnocení dle zkušeností
* práce na HPP s pružnou pracovní dobou
* stravenky v hodnotě 95 Kč
* týden dovolené navíc pro Váš odpočinek
* příspěvek na volný čas 2.000 Kč ročně
* příspěvek na životní/penzijní připojištění
* dobrou dopravní dostupnost do zaměstnání
* při dobrém hospodaření společnosti vánoční bonus
* možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje
Mzda: | 18 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ústí nad Labem |