Informace o pracovním místě
Požadujeme - SŠ vzdělání s maturitou, uživatelská znalost práce na PC (min. MS Office), asertivita, pozitivní přístup k práci a ke klientům, pečlivost, pracovní nasazení, spolehlivost, výhodou - zkušenosti na obdobné pozici.
Náplň práce - zpracování e-mailových žádosti a dotazů klientů, poradenství a péče o stávající zákazníky, poskytování aktuálních informací a nabídka vhodných řešení ke službám, evidence dat v databázi, navádění služeb, vytváření smluv, zasílání dodatků a řešení platebních nesrovnalostí; zasílání dodatků poštou, zasílání informačních SMS nebo e-mailů o platbách, další administrativní činnost související s předmětem pracovního zařazení, řešení pohledávek.
Pečlivé zaškolení, volné víkendy, práce na 8,5 hodiny v časovém rozmezí 6:30-20:00.
Fixní plat + osobní ohodnocení + bonusový program + příplatky.
Strukturovaný životopis zaslat nejpozději do 17. 6. 2023 na e-mailovou adresu: nebo osobně předat v zákaznickém centru Nej.cz s.r.o., nám. Svobody 1142, 739 61 Třinec (budova FÚ vchod z druhé strany). Do předmětu e-mailu uvést název pozice - Pracovník/-ice back office.
Pracoviště: Třinec
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.07.2023 - |
Mzda: | 19 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4406791 Vloženo: 28.05.2023
Pochlub se s touhle FAJN brigádou.