Informace o pracovním místě
* poskytování kvalitních a profesionálních služeb v oblasti pojistných produktů a služeb (klientský servis produktů aliančních partnerů České pošty, s.p.)
* uzavírání smluv s klienty v oblasti pojistných produktů, plnění plánu v daných objemech
* samostatné zajišťování akvizičních činností na poště i mimo poštu
* poskytování metodické podpory ostatním zaměstnancům
* SŠ vzdělání s maturitou
* trestní bezúhonnost
* praxe v pojišťovnictví vítána
* obchodní a komunikační dovednosti podmínkou
* práci na zaměstnanecký poměr ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti s dlouhodobou tradicí
* zajímavou a různorodou práci, každodenní kontakt s klienty
* možnost aktivně se podílet na udržování kvality poskytovaných služeb
* zaškolení a další rozvoj znalostí a obchodních dovedností
* vzdělávání v interním školícím programu (bankovní a pojišťovací služby)
* zajímavé finanční ohodnocení
* fixní mzdu + pohyblivou odměnu závislou na plnění cílů
* týden dovolené navíc, stravenky, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport karta) a další zaměstnanecké benefity
* pracovní úvazek 40 hod. týdně
* pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku s možností prodloužení na neurčito
NástupNástup: | 01.09.2022 - |
Mzda: | 22 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Třebíč |