Informace o pracovním místě
Způsob prvního kontaktu: emailem nebo telefonicky v době od 8:00 hod. do 15:00 hod.
Požadujeme
znalost AJ na komunikativní úrovni-slovem i písmem, dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE + GOOGLE), technické myšlení, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup a chuť učit se novým věcem.
Náplň práce
Administrativní podpora Sales týmu
Komunikace se stávajícími i potencionálními klienty a organizace schůzek
Administrace poptávek, zpracovávání jednoduchých kalkulací
Příprava cenových nabídek a prezentací
Správa obchodní databáze, koordinace prodejních aktivit a jejich reporting
5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, možnost home-office, možnost dalšího vzdělávání, kafeterie na pracovišti, mimořádné odměny a další benefity.
pracoviště: | Tišnov Tišnov Trnec 1734, Tišnov |
NástupNástup: | 18.11.2019 - |
Mzda: | 20000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | IN - EKO TEAM s.r.o. |
Lokalita: | Tišnov |
ID inzerátu: 3500941
odpovědět >>
Nedělej zagorku a sdílej kámošům...