Informace o pracovním místě
Co bude Vaší náplní práce:
Každodenní komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem) ohledně požadavků na servis
Rozdělování práce mezi servisní techniky – na starost jich budete mít kolem 10
Analýza, plánování a vyhodnocení servisních činností na základě potřeb zákazníků
Zodpovědnost za včasné plnění sjednaných prací
Zajištění materiálu, pracovních nástrojů a subdodávek nutných pro jednotlivé servisní výjezdy
Kontrola nákladů zakázek a podkladů pro fakturaci
Co by Vám nemělo chybět:
Alespoň 2 roky praxe v logistice (dispečink/plánování) nebo v servisní oblasti
Být komunikativní osobnost
Zkušenosti s koordinací práce zaměstnanců
Znalost anglického jazyka a hlavně se ho nebát použít, když zavolá zákazník, který nehovoří česky – pokud se budete potřebovat rozmluvit, jsou k dispozici firemní kurzy AJ
Co Vám společnost na oplátku nabídne:
Perspektivní práci a možnost dalšího rozvoje, zaučení od stávajících kolegů
5 týdnů dovolené
Notebook, telefon
Příspěvek na stravování
Penzijní připojištění
Kurzy anglického jazyka
Pracovní doba PO-PÁ v rozmezí cca. 7:00-16:00
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Slaný |