Informace o pracovním místě
- vyřizování klientských požadavků na přepážce a po telefonu
- poradenství pro klienty
- organizace schůzek s klienty
- příprava a realizace schůzek (modelace, kalkulace, řešení)
- vyhledávání nových prodejních kanálů a aktivní oslovování nových klientů
- sběr a zpracování obchodních tipů od kolegů a kolegyň z ostatních pošt
- řešení případných reklamací
- reporting a administrativa spojená s uzavřením obchodu
- SŠ, VŠ vzdělání
- velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
- aktivní přístup
- obchodní předpoklady, zájem o danou oblast
- znalost práce na PC (WORD, EXCEL, OUTLOOK)
- aktivní ŘP sk. B a ochota cestovat cca do 40km
- Zajímavou práci, při které uvidíte své výsledky a hlavně pomůžete ostatním najít nejvhodnější řešení šité na míru přímo jim.
- Motivační finanční ohodnocení odvíjející se od vašich výsledků.
- Školení, během kterého vás naučíme vše potřebné. Samozřejmostí je i další vzdělávání pro váš osobní i kariérní rozvoj.
- Odpočinek je důležitý – u nás máte týden dovolené navíc.
- Stravenky v hodnotě 90 Kč.
- Příspěvek na MultiSport kartu, dětské tábory nebo na ubytování v našich rekreačních zařízeních.
- Plat 27-45000,-
Mzda: | 27000 - 45000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Rychnov nad Kněžnou |