Informace o pracovním místě
1. Administrativní činnosti spojené se zpracováním servisních výkazů a jejich
archivací
2. Fakturační činnost
3. Zpracování a odesílání poštovní korespondence
4. Sebevzdělávání v rámci vnitropodnikových školicích programů
5. Včasné a úplné zadání všech podkladů pro správné zpracování reportu (termíny
a činnosti jsou definovány finančním oddělením)
6. Skladová evidence
7. Pokladní evidence
8. Nákupní evidence
Profesionální komunikace se zákazníky, sebevědomé vystupování v pracovním kolektivu, samostatnost ve výkonu své funkce, pokročilá znalost práce na PC (veškeré agendy jsou zadávány ve firemním softwaru), spolehlivost, pečlivost, včasné a přesné plnění firemních úkolů, základní znalost podvojného účetnictví
Stravenkový paušál; 13. plat po roce zaměstnání, Flexipass card - 400,- Kč/měsíc po zkušební době; Příspěvek na dovolenou po roce zaměstnání - 20.000,- Kč/rok; 1 týden dovolené nad rámec stanovený zákonem
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 35 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Říčany |