Informace o pracovním místě
Společnost, která patří mezi špičku v oboru logistických služeb, hledá spolehlivého a komunikativního kolegu do svého týmu na pozici Administrativního pracovníka pro jeho významné zákazníky!
Náplní práce bude:
- Koordinace dodávek zboží v rámci ČR
- Zpracovávání administrativy (příjem a výdej zboží ze skladu)
- Zákaznický servis klientovi
- Komunikace s dalšími odděleními v rámci společnosti (i zahraniční)
- SŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- AJ na komunikativní úrovni
- Znalost práce na PC
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Možnost kariérního růstu v mezinárodně působící společnosti
- Zajímavé benefity a bonusy (4x za rok)
- 5 týdnů dovolené, stravenky a další
- Smlouva na dobu neurčitou s nástupem možným IHNED
Mzda: | 30 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Říčany |