Informace o pracovním místě
Vaší náplní práce bude:
*Aktivní komunikace se zákazníky (poskytování informací o pobočce, vyvolávacím systému).
*Asistence při výběru vhodných služeb a informování o nových produktech.
*Identifikace potřeb zákazníků a pomoc s jejich řešením.
*Shromažďování zpětné vazby od klientů.
Hodíte se k nám, protože:
*Vás baví kontakt s lidmi a nabíjí Vás, když se zákazníci usmívají.
*komunikační dovednosti jsou Vaší silnou stránkou.
*zvládáte stres a jste v pohodě, i když klient vstane levou nohou.
*spolehlivost a odpovědnost Vám není cizí.
*si skvěle rozumíte s počítačem.
*vlastníte maturitní vysvědčení.
*máte obchodní zkušenosti s produkty bankovních a pojišťovacích služeb (nejlépe ČSOB Pojišťovna).
Co získáte?
Česká pošta si plně uvědomuje přínos svých zaměstnanců, a proto vynakládá každý rok cca 1,1 miliardy Kč na poskytnutí benefitů (zaměstnaneckých výhod) pro své zaměstnance.
*5 týdnů dovolené
*stravenky v hodnotě 14.000 Kč ročně a vy doplácíte jen 16 Kč na stravenku
*rekreace ve firemních ubytovacích zařízeních za pár korun
*příspěvky na dovolenou a dětské tábory
*benefit poukazy v hodnotě 1.400 Kč do lékárny, fitness, SPA, apod.
*příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně
*možnost profesního růstu (kariérní řád, odborné komplexní školení)
*příležitost práce v lokalitě bydliště (hustá síť poboček)
Pokud Vás námi nabízená pozice oslovila, přiložte k reakci Váš strukturovaný životopis.
Uchazeči, kteří nesplňují podmínku úplného středního vzdělání s maturitou, nebudou zařazeni do výběrového řízení.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Prostějov |