Informace o pracovním místě
Dynamicky se rozvíjející společnost zaměřená na inkasní činnost hledá do svého týmu týmovou asistentku/týmového asistenta.
Náplní práce na této pozici pro Vás bude:
• správa portfolia pohledávek
• práce s informačním systémem
• telefonická komunikace a vyřizování korespondence s protistranami.
Stanete se součástí profesionálního týmu, kdy získáte bohaté zkušenosti a zejména s praxí v oblasti správy a administrace pohledávek.
• ukončené středoškolské vzdělání
• práci na hlavní pracovní poměr
• znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, internet)
• pečlivost, spolehlivost, samostatnost, koordinovanost a vysoké pracovní nasazení
• dobré vyjadřovací schopnosti
• písemný projev na vysoké úrovni
• ochotu učit se novým věcem
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• motivující finanční ohodnocení (nástupní mzda se odvíjí od vykonané praxe a zkušeností v oboru, případně od rychlosti zaučení a zvládnutí svěřené agendy)
• možnost finančního a karierního růstu
• páteční zkrácenou pracovní dobu (8:00 - 15:00)
• zaměstnanecké benefity (stravenky plně hrazené zaměstnavatelem,
mimořádné odměny, sick days, ..)
• neformální přátelské prostředí
• nástup možný ihned.
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis a telefonní číslo na uvedenou e-mailovou adresu. V případě zájmu Vás budeme max. do týdne kontaktovat.
| pracoviště: | Praha, Praha 10, Kodaň..., Praha |
| NástupNástup: | Ihned |
| Mzda: | 33 000 - 33 000 Kč/měs. |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný |
| Min. vzdělání: | Středoškolské |
| Firma: | TARAKAN, a.s. |
| Zadavatel: | Marika Koštovalová |
| Lokalita: | Praha |


