Informace o pracovním místě
Dynamicky se rozvíjející společnost zaměřená na inkasní činnost hledá do svého týmu Recepční.
Náplní práce na této pozici pro Vás bude
- Správa agendy příchozí a odchozí pošty, včetně kurýrních služeb
- Frankování odchozí pošty na frankovacím stroji
- Administrativní podpora členů představenstva, kolegů, atd.
- Práce s informačním systémem
- Pochůzky
- Odpovídat za interní a externí služby v oblasti občerstvení
• ukončené středoškolské vzdělání
• práci na hlavní pracovní poměr (poloviční úvazek) či formou brigády
• znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, internet)
• pečlivost, spolehlivost, samostatnost, koordinovanost a vysoké pracovní nasazení
• dobré vyjadřovací schopnosti
• písemný projev na vysoké úrovni
• ochotu učit se novým věcem
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou nebo dohodu o provedení práce
• motivující finanční ohodnocení (nástupní mzda se odvíjí od vykonané praxe a zkušeností
v oboru, případně od rychlosti zaučení a zvládnutí svěřené agendy)
• možnost finančního a karierního růstu
• páteční zkrácenou pracovní dobu (8:00 - 15:00)
• zaměstnanecké benefity (stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, sick days,a další)
• mimořádné finanční odměny
• neformální přátelské prostředí
• nástup možný ihned.
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis a telefonní číslo na uvedenou e-mailovou adresu. V případě zájmu Vás budeme max. do 2 týdnů kontaktovat.
pracoviště: | Praha, Praha |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 15 000 - 17 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | TARAKAN, a.s. |
Zadavatel: | Marika Koštovalová |
Lokalita: | Praha |