Customer Service Support s nástupem ihned!
ODPOVĚDĚT >>Informace o pracovním místě
Poskytování efektivní zákaznické služby zákazníkům, prodejnímu týmu
Zpracování objednávek ve webovém systému a systému SAP, kontrola procesu expedování, fakturování a úhrady v příslušném systému podle definovaných procesů a standardů.
Reakce na interní a zákaznické dotazy týkající se dostupnosti produktů, cen, dodacích lhůt a stavu objednávek
Komunikace se zaměstnanci z jiných oddělení v organizaci, (výroba, sklad, doprava nebo distribuce) za účelem potvrzení stavu objednávek a řešení stížností zákazníků
Vkládání dat do databáze nebo jiných počítačových systémů za účelem udržování aktuálních záznamů o zákaznících
Podpora obchodního týmu
Znalost MS OFFICE, Excel, systému SAP výhodou
SŠ nebo VŠ vzdělání
Znalost anglického jazyka
Samostatnost
Fixní finanční ohodnocení
Stravenkový paušál
5 týdnů dovolené
Pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
pracoviště: | ,, Praha |
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | ADECCO spol. s r.o. |
Zadavatel: | Jana Havelková |
Lokalita: | Praha |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |