Informace o pracovním místě
Chtěli byste pracovat pro českou, menší a stabilní společnost se sídlem v Praze? Jsou pro Vás důležité dobré mezilidské vztahy i v práci?
Pro našeho klienta, rodinnou hotelovou společnost, která vlastní 5 hotelů, v Praze a Českém Krumlově hledáme spolehlivé a příjemné zaměstnance, kteří budou přispívat k pozitivnímu pracovnímu prostředí s mezinárodním přesahem.
Vaší pracovní náplní bude především:
- Kontace a zaúčtování všech přijatých nákladových faktur
- Posouzení formální správnosti účetních dokladů a zajišťovat jejich věcné schválení
- Zajišťovat průběh bankovních transakcí a jejich záznamy
- Účtování dokladů hlavní pokladny pro všechny hotely v CZK i EUR
- Koordinuje, vypočítává a účtuje požadované časové rozlišení nákladů
- Inventura spravovaných účtů aktiv a pasiv
- Zkušenost 3 roky na podobné pozici
- SŠ/ VŠ vzdělání ekonomického směru
- Znalost AJ je výhodou
- Schopnost pracovat pod tlakem
- Důslednost, pečlivost, zodpovědnost
- Příjemná osobnost a komunikace
- Hlavní pracovní poměr
- Maximální podpora při řešení úkolů
- Příplatky, prémie a věrnostní bonusy
- Fitness zdarma
- Sleva na bowling a masáže
- Atraktivní pracovní prostředí u stanice metra Střížkov
- Závodní stravování za 23 Kč
Mzda: | 38000 - 42000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Angličtina - Mírně pokročilý |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |