Informace o pracovním místě
Chtěli byste pracovat pro českou, menší a stabilní společnost se sídlem v Praze? Jsou pro Vás důležité dobré mezilidské vztahy i v práci?
Pro našeho klienta, rodinnou hotelovou společnost, která vlastní 5 hotelů, v Praze a Českém Krumlově hledáme spolehlivé a příjemné zaměstnance, kteří budou přispívat k pozitivnímu pracovnímu prostředí s mezinárodním přesahem.
Vaší pracovní náplní bude především:
- Vystavování faktur
- Účtování došlých faktur tuzemských i zahraničních, záloh, bankovních výpisů, pokladních dokladů
- Kontrola správnosti účetních dokladů v souladu s legislativou
- Zajištění náležité archivace
- Spolupráce při přípravě podkladů pro reporty a audit a spolupráce s finančním oddělením
- Administrativa spojená s chodem finančního oddělení
- Spolupráce při účtování ostatních dokladových agend
- SŠ/ VŠ vzdělání ekonomického směru
- Znalost evidence a účtování majetku
- Znalost AJ je výhodou
- Znalost práce na PC – MS Office
- Zkušenost s evidencí majetku pomocí čárových kódů vítána
- Důslednost, pečlivost, zodpovědnost
- Hlavní pracovní poměr
- Maximální podpora při řešení úkolů
- Příplatky, prémie a věrnostní bonusy
- Fitness zdarma
- Sleva na bowling a masáže
- Atraktivní pracovní prostředí u stanice metra Střížkov
- Závodní stravování za 23 Kč
Mzda: | 30000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Čeština - Expert, tlumočník |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |