Informace o pracovním místě
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum“.
Termín nástupu: IHNED
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Pracovní náplň:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- rozbalování balíků, zpracování zásilek a balení balíků
- zákaznický servis
- podpora chodu kanceláře
- práce vhodná i pro absolventy
Těšíme se na novou posilu našeho týmu! :-)
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
- SŠ zakončené maturitní zkouškou
- příjemné vystupování a komunikativnost (ústní i písemný projev)
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou
- při nástupu negativní PCR test na Covid-19 podmínkou
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- finanční ohodnocení 21000,- Kč /měsíc v hrubém
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,- Kč/směna PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Slevy na firemní zboží (obuv, luxusní doplňky), Vánoční poukázky
Mzda: | 21 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |