Informace o pracovním místě
Pro jednatele společnosti hledáme spolehlivého a samostatného kolegu či kolegyni na pozici asistent/ka vedení, která/ý jim bude pomocnou rukou při organizaci pracovních i soukromých záležitostí.
Na co se u nás můžete těšit:
• organizace schůzek s klienty a obchodními partnery
• vedení diáře, práce v interním CRM systému
• uvítání návštěv, zajištění občerstvení
• plnění zadaných úkolů pracovního i soukromého charakteru:
o administrativní činnost – vyhledávání informací na internetu, tvorba statistik, zpracování textů, prezentací, tabulek, příprava podkladů na schůzky, vyřizování emailů, telefonátů, skenování, kopírování, zakládání do šanonů atd.
o zajišťování letenek, vyzvedávání zásilek, rezervace hotelů, obstarávání vstupenek do divadla, vyzvedávání oblečení z čistírny, organizace volného času atd.
• SŠ vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC (internet, Office, Outlook)
• výborné komunikační a organizační dovednosti
• pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
• časovou flexibilitu
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• příjemný vzhled a vystupování
• zajímavou a různorodou pracovní náplň
• práce z kanceláře a částečně i z domova
• dlouhodobou spolupráci
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Multisport kartu (sportovní a relaxační aktivity)
• účast na firemních akcích
Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte poslat aktuální životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na případnou spolupráci!
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |