Informace o pracovním místě
Kdo jsme? Společnost AZfacility specializující se na úklidové služby, údržbu venkovních ploch, bezpečnostní a recepční služby, podpůrné služby a v neposlední řadě zajišťování dodávky hygienických materiálů.
Koho hledáme? Kolegyni na pozici Provozní referent/Teamleader pro úklidové zakázky v Praze a okolí.
Co bude Vaší náplní práce?
• Kontrola pravidelných zakázek.
• Organizační a provozní činnost.
• Nábor a zaškolení nových zaměstnanců.
• Jednání se zákazníky (provozní agenda).
• Příprava provozních podkladů.
Oslovili jsme Vás?
Zašlete nám životopis na uvedený kontakt, rádi se s Vámi setkáme u osobního pohovoru.
• Máte středoškolské vzdělání zakončené maturitou.
• Jste komunikativní osoba a umíte si svoji práci dobře zorganizovat.
• Máte smysl pro pořádek a můžeme se na Vás spolehnout.
• Řidičský průkaz sk. B – většinu času strávíte v terénu mimo kancelář.
• Zvládnete vytvořit tabulku v Excelu a dokument ve Wordu.
• Máte čistý výpis z rejstříku trestu.
• Práci na HPP s možností organizace pracovní doby dle potřeby.
• Mobilní telefon.
• Služební automobil i k soukromým účelům (po zaučení).
• Zajímavé firemní akce.
• Odměny za dobře odvedenou práci.
• Práci v týmu s fajn kolegy.
• Možnost posunout se na vyšší pozici v rámci firmy.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |