Informace o pracovním místě
Co bude Vaší náplní práce:
Zajišťovat efektivní provoz centrálního skladu – řešení denní operativy (kontrola směn a docházek, odměňování, spolupráce na plánování náboru...)
Zastřešení komunikace s obchodními partnery, domlouvání cenových podmínek a dodávek/spedice
Nákup obalových materiálů
Dohled nad příjmem zboží a jeho expedicí (B2B i B2C)
Organizace a vedení týmu (10 lidí – skladníci, expedice a zákaznická podpora)
Nastavování a optimalizace logistických procesů, vyhodnocování nákladovosti provozu
Spolupráce s managementem a dalšími odděleními (personální, obchod, marketing)
Co by Vám nemělo chybět:
Zkušenost s prací v menším/středním skladu a s vedením lidí
Organizační a komunikační schopnosti
Mít pevnou ruku a umět práci dobře rozdělit a za dobré výkony také pochválit
Co Vám společnost na oplátku nabídne:
Samostatnou roli v přátelském prostředí
4 týdny dovolené + 5 sick days
Flexibilní pracovní dobu (PO-PÁ)
Stravenky, Multisport karta za 200 Kč
Firemní posilovnu
Zaměstnanecké nákupy
Možnost využití firemního vozu na cestách z a do práce
13.plat
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Praha |