Informace o pracovním místě
*Spravování DHL zákaznických aplikací a zajišťování jejich bezproblémového chodu.
*Zajišťování školení a instalace těchto aplikací osobně přímo u našich zákazníků.
*Pomáhání po telefonu našim zákazníkům i kolegům napříč celou společností, kteří se ocitli v „softwarové pasti“.
*Vytváření nových profilů a přístupů do webových aplikací DHL.
*Dokončenou minimálně SŠ s maturitou a minimálně rok zkušenost se zákaznickým servisem.
*Řidičský průkazu sk. B.
*Angličtina na komunikativní úrovni.
*dobrou znalost práce v MS Excel, případně i MS Access.
* výborné komunikačním schopnosti, umění prezentovat složitější tak, aby je pochopil úplně každý.
*Týmovost se zákaznickým přístupem
*Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
*Globální myšlení, lokální jednání
*MultiSport kartu, stravenky hrazené v plné výši, benefity z Cafeterie, týden dovolené navíc, sick-days, levnější zásilky s DHL a mnoho dalších zaměstnaneckých benefitů i teambuilding.
*Podepíšeme spolu pracovní smlouvu na dobu neurčitou a staneš se zaměstnancem zavedené společnosti, která získala opakovaně ocenění „TOP EMPLOYER“
*Díky propracovanému internímu školícímu a rozvojovému programu z tebe uděláme certifikovaného mezinárodního specialistu CIS.
*Každý rok ti přispějeme na jazykové kurzy dle vlastního výběru.
*Dostaneš od nás služební telefon a notebook.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |