Informace o pracovním místě
Pro naše firmy, které se zabývají osobní přepravou v Praze, kurýrními službami, nebo třeba obchodem s nemovitostmi, hledáme zkušenou posilu do finančního oddělení. Ta bude ve spolupráci s managementem a ostatními kolegy řešit finanční agendu našich společností. Pokud jste samostatná osobnost, kterou baví čísla a administrativa, je to nabídka právě pro Vás.
Co u nás budete dělat:
*Evidovat příchozí i odchozí platby a faktury
*zadávat platby
*vést pokladnu
*počítat a odesílat týdenní zálohy na mzdy
*podílet se každý měsíc na přípravě podkladů pro zpracování mezd
*pracovat s firemním CRM a webovým rozhraním našich partnerů
*pracovat s účetním systémem POHODA
*úzce spolupracovat s provozním oddělením a vedením firmy
*manipulovat s financemi
*zastávat funkci office manažera (objednávat kancelářské potřeby, občerstvení
do kuchyňky atd.)
*vykonávat různé drobné administrativní úkony.
Koho bychom na této pozici rádi viděli?
*Samostatnou, zodpovědnou, spolehlivou a trestně bezúhonnou osobu
*člověka s praxí a se zájmem o finance, který má v tomto oboru ideálně vzdělání
*zkušeného uživatele PC a především tabulkového procesoru (MS Excel/Google
sheets)
*pečlivého kolegu, který má smysl pro detail
*někoho, komu nedělá problémy vymýšlet nové postupy a hledat cesty, jak
optimalizovat procesy
*člověka, který preferuje stabilní a dlouhodobé zaměstnání
Co Vám nabídneme?
*Zaměstnání na HPP
*různorodou a samostatnou práci
*odpovídající mzdové ohodnocení
*možnost pravidelných bonusů
*příjemný a sehraný kolektiv kolegů
*kanceláře na Vinohradech přímo u metra
*prostor pro realizaci vlastních nápadů, jejich využití a rozvoj
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |